Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Wednesday, May 9, 2012

Velvet di Durham


aku memang giler membaca..x bace jiwe memey x idup ~ ~
and right now, aku sedang layan novel Velvet di Durham.
novel nie last choice lam list tyme aku beli kat Book Fair baru2 nie..
bile bace sinopsis, ak jatuh hati... and then cam leyh agak
mybe novel nie agak berat sket kot...

and looneyh, kirenya ada beberapa bab lagi tinggal tuk dihabiskan
sincerely, novel nie sangat best..kene nga jiwa aku
seorang gadis yang bernama Fid idup dalam dunia falsafah...
namun sayangnya, dia yang kaya dengan falsafah idup
akhirnya tenggelam dengan dugaan dunia ...
lam pada tu ader yang sweet2 sket..
this story about frendss, love and finding God...
sesuai sgt pada manusia2 yang semangatnya hilang..
dan bile kite dah jatuh, still lagi masih ada ruang tuk kite bangkit kembali
moral value byk lam novel nie...
ia bukan cerita cinta biasa...ia adalah cerita cinta yang luar biasa :)

p/s : korang bace laah... :)

1 comment:

  1. salam sis. ingat tak nama syndrome yg fid tak bangun beberapa hari sampai housemate dia bawa gi hospital tu?

    ReplyDelete